torsdag 22 januari 2009

Torsdagsflärd


En ganska tråkig, grå å kall torsdag i slutet av januari passar det alldeles utmärkt att lyxa till det lite!

Vardagslyx har verkligen en positiv inverkan på humöret!

Jag hade bokat tid för privat make up på Make Up Store här i Karlstad. Jättemysigt! Kände verkligen att jag blev ordentligt ompysslad. Fick lite tips å råd vad man kan försök att tänka på, men hon som sminkade mig tyckte inte att jag hade några skavanker att dölja.. Hm, var tog den breda nästippen, sneda ögonen, käklinjen å pormaskarna vägen funderar jag på?

Men självklart blev jag glad! ;o)

Blev himla nöjd med färgvalen sminkösen rekomenderade åxå, särskilt den gröna ögonskuggan med aningens guldskimmer i. Oj vad jag föll för den! På det hela taget blev jag väldigt nöjd med resultatet. Å jag kan varmt rekomendera att boka in en tid!

Man måste se till att pyssla om sig lite i vintermörkret ;o)


Väl hemma fick badrumsspegeln en städning då jag har försökt att fota ögonskuggan... Blev inte helt bra men lite syns den iaf. Å sen är det bara att erkänna: den här fröken tycker mycket bättre om att befinna sig bakom kameran än framför!

Hm, inget "svalt" å avslappnat här inte. Men det bjuder jag på!

Bara så att ni vet det, plockar ögonbrynen det gör jag INTE! Försök att kolla på ögonskuggan istället. ;o)

1 kommentar:

Vit Gladiolus sa...

Hallå bruden!
Det låter jätte kul att gå iväg och fixa sig!!!
Det ser ju åxå jättefint ut!!
Nu ska jag strax släcka lampan å slumra in!Ska bli skönt!
Vi höres!
Kraaaaaaam