söndag 4 januari 2009

Någonting hände..


..i den tredje perioden mellan Sverige å Slovakien igår. Helt plötsligt gick passningarna fram som de skulle å småkronorna uppträdde som ett lag. Å som de spelade! Men fasen vad nevöst det var å va publik! Men seger blev det å nu kommer småkronorna att spela JVM-final i år igen! Så roligt! Hoppas verkligen att det går bra för dem. Jag kommer att se på dem å hålla alla tummar jag kan!

Färjestads JVM spelare Marcus Johansson, hade tyvärr ingen bild på honom med Tre Kronor på bröstet så den här får duga.

Jag är ju redan hockeyfrälst, men visst är JVM en frisk fläkt för hockeyen? Jag menar, hur många matcher har jag inte gäspat mig igenom när Tre Kronor spelar..? Visst jag kollar för det är kul att se på hockey, men det händer inget x-a. Jag har knappt hört talas om några av spelarna som är med eftersom det inte alltid är de bästa som blir uttagna.. Visst jag har inte hört talas om så många i JVM laget innan heller men de tar iaf chansen att presentera sig! Jodå jag kommer att kika på Tre Kronor i fortsättningen åxå å jag kommer nog att va bänkad när VM drar igång i maj. Men tycker att det kanske vore på tiden att ändra VM så att det inte går varje år tex... Å vem vet vi kanske får se bästa laget i LG?

1 kommentar:

Glas och Klorid sa...

Oooauu! Vad killarna spelade....Jag låg och fick världens puls. Var tvungen att stå sista 10. Phuu...Va helt slut efter signal.