söndag 11 januari 2009

Grey day

Hela dagen idag har det varit jämngrått. Så trist, visst lite vackert när det blir lite dimlikt. Men likväl trist.
Jag har tillslut fått tummen ur å håller på å säkerhetskopierar bilder. Var ett tag sedan jag gjorde det tydligen... De äldsta bilderna var från Arvikafestivalen i somras. Hm, inte bra alls. Måste skärpa mig med det! Dels för att det tar sån tid att ordna det när jag väntar så här länge å så är det ju fler bilder som går upp i rök om det skulle hända nåt med datorn..
Jag passar på å kikar efter bilder som jag kan ha med på utställningen åxå. Å det är som jag misstänkte.. Jag har inte tagit många bra bilder under 2008, tyvärr. Men jag får leta på så kanske jag hittar några hyfsade tillslut.
Helgen förövrigt har varit helt OK. Väldigt lugn. Var på avskedsfest i fredags. Var lite trist för jag vill inte att nån av tjejerna ska sluta.
Jag har äntligen tagit mig iväg till IKEA för att kolla efter köksklocka. Var ca 3 år sedan min gamla gav upp så det var på tiden. ;o) Trodde länge att jag skulle fixa ett nytt urverk till den gamla, men har nu gett upp den tanken. Hittade en som är helt OK. Nu ska jag tillsist bara bestämma på vilken vägg den ska sättas upp.

Inga kommentarer: