söndag 18 januari 2009

Dagarna springer iväg!


Har egentligen haft ganska mycket på hjärtat som jag hade velat skriva om den här veckan.. Men jag hinner inte! Vet inte om det beror på att jag är extra saktfärdig eller om det är det att det har varit fullt upp den senaste veckan..


Igår var iaf jag å Granntjejen i LLA å kollade på hockey. Rögle var här å gästade Färjestad. Riktigt så överkörda som resultatet tyder på var de inte. (6-2 till FBK.) Jag kan tänka mig att det är lång väg till Ängelholm med en förlust i bagaget.


Givetvis var min kamera med på läktaren. Jag skulle försök att ta en bild som jag funderat på ett tag, men tyvärr gick det inte så bra..

Den där fokuserade blicken som målisarna oftast brukar ha...


..ville jag försöka att fånga med "mellanring" på kameran. För att kunna komma lite närmare.. Men tyvärr tar ringen ljus å är så svårmanövrerad med skärpan.. Minsta lilla så blir det suddigt. Så det blev inte den bild jag vill. Oskarp blick typiskt. Men nu har jag iaf testat.. Får försök att klura ut en lösning.

Framför Färjestads målis

Bästa backen i elitserien? Kenny Jönsson var på besök i LLA

Micke Johansson´s mål blev tillslut godkänt efter granskning

Kåberg framför Röglemålet

Jörgen Jönsson firade 700:e grundseriematchen. Inte illa, då har man varit med ett tag.. ;o)


Efter matchen var det läge för en matbit å sedan avrundning med kaffe å lite "skvaller". Trevligt!

Inga kommentarer: