söndag 18 januari 2009

Ett skepp kommer lastat...


... med de som får mina awards.. Tillslut så har jag filurat färdigt på vilka som ska få belöningen... (Utan rangordning!)


Mycket fina foton hos henne. Cupcakes å vovvar är några av motiven.

Ständigt nya projekt på gång å älskar vitt. Dessutom en g0´ vän!

Inredningsbloggare med fina bilder.

Vardagsglamour skriven av en norska. Gillar verkligen stilen!

Fullt av underfundigheter, knasigheter å tänkvärda saker.

ytterligare en inredningsbloggare med fin,fina bilder.

Aglio e olio - en utflykt i det italienska köket
Vanligtvis inte så förtjust i matbloggar, men den här har sååå fina bilder.
Regler:
1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån.
3. Nominera minst 7 st andra.
4. Länka till dem i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh tack! Vad gullig du är! :o))

Ilva sa...

Tack så jättemycket, jag känner mig extra ärad eftersom du inte är en matbloggstyp!

Lallis - liv och leverne sa...

Så himla söt du är. TACK vännen! Och kram

Granne med Selma sa...

Tack snälla du! Jättekul att få, men så svårt att skicka vidare... Jag är alltid så orolig över att någon som inte får awarden av mig ska bli ledsen. Därför bestämde jag för en tid sedan att inte skicka vidare. Hoppas du förstår. Det tog mer kraft att låta bli att såra någon jämfört med glädjen över att få en. Tog den enklaste vägen - bara glädje över att få och ingen ångest över att välja ut någon att skicka till..

Nu ska jag läsa ikapp lite inlägg hos dig. Har inte bloggat ordentligt på evigheter och jag gillar ditt sätt att skriva. Därför ser jag fram emot min lilla bloggstund nu:-)
Kram Sussie