torsdag 8 januari 2009

Lite vardag å rutiner..


..skulle faktiskt inte vara så dumt nu. Jag är totalt dagvill fortfarande.. Jobbade i måndags, ledig tisdag å så var det jobb igår igen, vilket kändes som måndag, å i morgon är det fredag... hm. Hänger inte riktigt med känns det som.

Sedan blir det ju inte bättre av att jag är dödstrött när jag kommer hem på eftermiddagarna. Landar i soffan å sitter som fastvuxen där tills det är dax att förflytta sig till sängen..

Jag förstår inte riktigt hur det ska gå till för att jag ska orka med "avskeds-öl" efter jobbet i morgon..? Men 3 go´a tjejer som ska avtackas så jag får försöka att ta mig i kragen å göra mitt bästa för att hålla korpgluggarna öppna så länge som möjligt.


Lite vardagslyx ägnade jag mig åt igår. Paviljongen började sin rea. Å faktiskt hittade jag en underbar hunkydoryblus som inte kostade många kronor alls. Jag vet inte varför det känns så lyxigt när man får kläderna inslagna i silkespapper, men det blir en lite speciell känsla ;o) Å det är ju ännu bättre när man även får den lyxen när man handlar på rea! ;o)

Lagom vardagslyx i januari, handla på rea å få kläderna inslagna i silkespapper. ;o)

2 kommentarer:

Vit Gladiolus sa...

Ja det fick jag med, inslaget i papper! Å duuu det var kööö när jag var där med till provhytten!!

Det gick inte att få bilderna bredvid varandra...hmmm
Kraaam

Vero sa...

Härligt med rea. Jag åker till huvudstaden imorgon för att gratulera en väninna och hoppas hinna med lite tid innan i Gamla Stan. Så är det tänkt.. men vi får se vad tiden räcker till.

Önskar en fin helg.

Hittade hit via zinkbaljan, lämnar ett avtryck så här... =)