torsdag 15 januari 2009

Tackar! <3

Igår kväll, när jag var lite trött å ganska less på punkalagande, såg jag att jag hade fått en kommentar från Hallongränd 4 om att jag hade nåt att hämta hos henne...
Blev ju givetvis nyfiken, men hann aldrig att klicka mig vidare då jag upptäckte att dokumentären om Lars Winnerbäck började precis då... Sen glömde jag bort det, tills i morse. Då var jag tvungen att stilla nyfikenheten å vad fick jag se? Jo, jag hade fått denna!





Vad glad jag blev!!


Å den fick jag för att jag har vackra bilder. Tack igen! Blir sååå glad när andra tycker om å uppskattar mina bilder. Det är ju bland det roligaste jag vet!


Är annars mest van att de flesta tycker att jag är så himla jobbig när jag tar fram kameran... Inte lätt att va alltför kreativ då. Men jag erkänner att jag älskar att fota så jag försöker att inte bry mig så mycket.. ;o)


Fick nästan lite prestationsångest nu... men törs iaf skicka en liten blomma tillbaka till Hallongränd 4 för att vis amin uppskattning! ;o)



Amaryllisen som jag blev så besviken på när den slog ut... Den skulle ju va röd! Det var iaf det jag trodde att jag hade köpt. Men den var vacker ändå, men som sagt på jul ska den va röd, knallröd..

Nu ska jag klura ut vilka jag ska skicka den vidare till....

1 kommentar:

Diverselådan! sa...

Tack snälla du för blomman. Jag ska hämta hem den lite senare. Du HAR och TAR verkligen bra bilder. Jag menar, bilderna på Jöback var ju kanon. Och slagmålsbilden från hockeyn sen...
Nä awarden var väl förtjänt.
Kram!