måndag 5 januari 2009

Brrrrr....

..Det är sååååå kallt! För att inte prata om när jag cyklade till jobbet i morse... Inte nog med att jag var trött, legat å kollat på klockan större delen av natten, det var -14.6 grader ute. Brrrr! Jag hade tom ont i ögonen när jag väl kom fram till jobbet. Kinderna å tårna tog det en lååång stund innan jag hade normal känsel i igen..


Det var tur att vi bara gjorde halvdag på jobbet idag. Var helt slut när jag kom hem! Så jag landade i soffan med glass å Sex and the city idag igen.. ;o) Har börjat på säsong 3 nu.. Gissar att det kommer att bli några fler avsnitt innan dagen är slut.



Men fryser det gör jag fortfarande, trots duntofflor å ullschal.. Ingen snygg syn men lite varmare iallafall. Å trött är jag. Så trött att jag har tackat nej till tjejmiddag å så sviker jag "kaffederbyt" mellan Löfbergs å Gevalia. Var lite inne på att kolla på matchen men det fanns två stora hinder: Mina ögonen orkar knappt hålla sig öppna å jag måste ut för att ta mig dit å det är kallt ute... Brrr. Lovar att duntecket är lockande just nu! Å då skulle jag hinna att få några timmars sömn innan JVM-finalen i natt... Hm, finns en stor risk för att det är så måndagskvällen kommer att tillbringas.. ;o)

1 kommentar:

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Hihi jag var ute å promenixade jag å solglasögen blev det frost på så jag såg inte vart jag var å gick... :D

God fortsättning på dig! Eller god natt kanske man säger vid denna tiden... Fast du ska väl se på hockeyn tänker jag... ;)

Kram!