fredag 9 januari 2009

Månen...

..lyste så vackert när jag cyklade till jobbet i morse. Jag var väldigt besviken på mig själv, att jag inte under morgonbestyren, hade fått ett infall om att jag skulle dra med mig systemkameran till jobbet... Så som det då var var jag bara tvungen att testa å fota fullmånen å de tunna molnen runtomkring med min lilla.. Nja, resultatet blev ju inte alls bra som ni kan se här nedan...
Går inte ens med en stor portion fantasi att föreställa sig hur vackert det var där och då. Det var nästan så att jag förväntade mig att få se en varg sitta där å yla... Å då kan jag lova att jag hade cyklat hem, i en rasande fart, efter den andra kameran! ;o)


Frågan är om jag ska hoppas på att det är lika vackert i morgon..? Å om jag ska dra med mig systemkameran, stativet å fjärrutlösaren ut.. Hm, hur stor är chansen att jag har glömt det här till morgonen när klockan isåfall ringer? Risken är kanske överhängande att jag lägger mig på andra sidan å somnar om istället...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bara du inte står på huvudet på cykeln, om du ska ha alla dom grejorna med dig.
kram Annica

Hon med klackarna sa...

Ha,ha nej då, om jag inte hade sussat så gott i morse, hade jag tagit bilen..;o)

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Spanade oxå in månen för den var så läcker... Men bilderna med mobilen vart inget bra tyvärr... Orkade inte gå ut igen sen med kameran... Hade jue vart å tränat då... :P