lördag 3 januari 2009

Kurering å italienska drömmar..

..var vad jag ägnade mig åt igår kväll. Ville inte förstöra vännernas middag med mina ljudeffekter "snörvel, atchi å fräs" var och varannan minut.. Å jag tror ärligt talat inte att jag hade orkat med en middagsbjudning igår heller..


Jag förankrade mig istället i soffan med thé, italiensk chokladglass å "Sex and the city"-boxen. Precis lagom aktivitet.;o) Har ju följt serien på tv till & från genom åren. Men nu tänkte jag försöka att se dem alla från början till slut... Säkert mycket som jag har missat. Följde ju tex Vänner under många år å trots det har jag missat avsnitt!


Tyckte tom för ovanlighetens skull att Mr Big var snygg. Han faller vanligtvis inte innanför min smak, trots att han är lång å mörk.. Men tänk lång, mörk man som talar italienska! Det ni. Då smälter jag som vax eller faller som en fura! Nåja i fantasin iaf, i verkligheten ska det lite mer till för att charma mig.. Men visst det är en bra början..;o)





2 kommentarer:

Unknown sa...

Godt nytt år! Håper dette blir et bra år for deg!! Her i nabolandet har vi kjøpt rekkehus (og håper veldig at vi får solgt vår leilighet)

Hon med klackarna sa...

Kjersti: God fortsättning önskas er! Jag hoppas åxå att det blir ett bra år. För er åxå givetvis;o)
Vad spännande med rekkehus! Långt från där ni bor nu? När flyttar ni? Du jag tar å mailar dig istället ;o) Kommer under dagen!