onsdag 11 mars 2009

Tummarna..


..har hållts så att de nästan är blåa..

Igår blev dock inte resultatet det önskade. Skåre BK förlorade avgörande matchen mot Valbo å är därmed utslagna från sitt play off. Synd. Hade varit kul om de hade skrällt lite till..

Men idag fick tumhållningen önskat resultat. FBK är klara för semifinal!! 4-0 i matcher mot Brynäs. Så gött!! ;o) Å jag hoppas å tror att semifinalsmatcherna här i Karlstad är inlagda på dagar som passar mig bättre än kvartsfinaldagarna. Det har inte passat att se en enda av kvartsfinalsmatcherna...illa.

Bjuder på en bild av Färjestads suveräne målis Jonas Gustavsson. Så skönt att ha honom "längst bak".. Han sprider tryggheten framåt. Å två nollor har han hållt i kvartarna! Nu håller vi tummarna i semifinalerna åxå!


Ikväll har vi kämpat på med tenniskursen.
Så skoj det är!
Enligt vår tränare, som föresten har en ängels tålamod, så gör vi stora framsteg. Hm, vet inte riktigt om jag håller med riktigt men okej det går framåt iaf. Jo, jag vet att jag är oerhört självkritisk.. har alltid varit å kommer nog alltid att va det.

Duschen å sängen längtar jag lite efter just nu.. ;o)

2 kommentarer:

Anonym sa...

min polare i usa berättade att han åker över nu

Hon med klackarna sa...

Anonym: Det hoppas jag verkligen inte att han gör! Jag hoppas att Jonas stannar i åtminstonde en säsong till för att bli ännu stabilare. Men han lär nog hamna "over there" tillslut... ;o)Å den dagen önskar jag honom all lycka!