fredag 13 mars 2009

Så var det snart slut..

..på helgen.
Känns inte som om det var alls länge sedan helgen låg som ett oskrivet blad framför mig.. Jag hade för ovanlighetens skull inget inbokat å inga fasta planer. Ändå har helgen nu gått å jag har inte legat i soffan å pillat naveln en enda gång.
Igår sprangs det runt på loppisar i Lusasken. Var längesedan jag besökte några av dem å några andra var helt nya bekanskaper. Många timmar blev det å ändå tror jag faktiskt att någon missades.. Kul var det iaf å inspirerande! Å jag gjorde, i mina ögon iaf, några fynd!



Blandannat fick den här underbara glasskålen följa med mig hem. Precis en sån godisskål som jag har hållt korpgluggarna öppna efter ett tag! Lycka! Den blev ordentligt invigd med massor av gott godis till melodifestivalen. ;o)

Melodifestivalsfinalen var oerhört jämn... Om rätt låt vann är nog inte jag rätt person att uttala mig om. Jag har ju inte ens planerat att se den internationella finalen... Mina favoriter var ju fortfarande Emilia och Caroline af Ugglas.

Foto: Svt.

Malena Ernman ska respresentera Sverige i Moskva längre fram i vår.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det var ett snabbt besök i Karstad i frdags. Det var fredagen den 13:e men det gick bra. Och så ser jag att du ska gå på U2, inte illa. Tur att du har en bra vän som fixar biljetter.

Kram annica

Hon med klackarna sa...

Annica: U2 ska bli himla kul! Å visst har jag tur att jag har en vän som tycker att det är kul att stå i kö å köper biljett åt mig åxå.. Får betala tillbaka det på nåt annat sätt sen.. ;o)

Kram på dig!