fredag 6 mars 2009

Fredagstrött

Jag har äntligen vågat mig på body pump igen. Hade ju så ont i ryggslutet/rumpan under vintern så det var praktiskt taget omöjligt att köra pump då. Men nu är det onda borta å jag har kört lite vanlig styrketräning ett tag för att bygga upp/kompensera lite.
Så idag testade jag..
Å det gick bra. Jippie!! Iaf så håller ryggen fortfarande.. Har saknat pumpen som träningspass, det är såå kul! Bra musik, fart, enkla å säkra rörelser å framför allt roligt!
Blev jätteglad! Visst är det en bra inledning på helgen?! ;o)

Nu ska här hoppas in i duschen å sen ska jag verkligen njuta av att det är helg! Äntligen!

2 kommentarer:

Marie//Tekla Maräng sa...

Vad skönt att ryggen håller och att du kan *pumpa* vidare.
Jodå det är någorlunda snygga reklam skyltar i Karlstad, bra mycket bättre en vissa andra.
Hoppas att du har det skönt nu i helgen.
Kram:)

Hon med klackarna sa...

Å ryggen håller fortfarande! Ska "pumpa" i veckan igen ;o)