måndag 23 mars 2009

I väntan..


..på dagens match kommer ett gäng med bilder från lördagens semifinalsmatch. Tyvärr blev jag inte så nöjd med dem.. Jag tabbade mig ordentligt å hade helfel inställningar. MÅSTE börja att kolla på sånt under tiden.. Så för att göra nåt roligt med bilderna så blev de svartvita istället! ;o)

Själv ska jag sitta å pilla med datorn ikväll. Den låter som ett tröskverk å jag misstänker starkt att den snart sjunger på sista refrängen.. Suck. Å då vill jag ju försöka att "rädda" det som finns i den.. Sen blir det att hålla ögonen öppna efter en ny prsivärd apparat.. Sådana utgifter tycker jag INTE om!


Matchen inleddes med ett mäktigt flaggtifo. Tyvärr var det nån som tände bangaliska eldar då åxå.. Suck. Använd de grå, de hör inte hemma på ståplatsläktare. Hallen blev rökfylld å matchen förskjuten..


Där nere på planen, i dimman syntes lagkapten Rickard Wallins klubba väldigt bra. Nästan självlysande!


Micke Johansson är redo


Jörgen Jönsson försöker att få stopp på fd färjestadsspelaren Christian Söderström


Lite glada miner efter ett av de sista målen..



Eero Somervuori hade en bra kväll, 3 målskytt!


Emil Kåberg slet som vanligt


Arto Laatikainen

Dick Axelsson

Lite gruff..
Nu får ni ta å ge er!


Lite kastade handskar...


Å visst försökte jag att ta "min" målvaktsbild av Jonas Gustavsson även i den här matchen.. ;o) 2 alternativ blev det som det kan gå att göra nåt av..



Peter Nordström


Tack till publiken!!

Inga kommentarer: