fredag 13 mars 2009

Otursdag?




Fredagen den 13:e har rykte om sig att va en riktig otursdag. En sån där dag när man lika gärna kan stanna kvar i sängen å dra täcket över huvudet...

Men inte den här fredagen den 13:e!

Det har varit en riktigt bra dag ;o)

Började redan i morse.. Biljetterna till U2´s sverigespelning släpptes i dag. Å gissa vem som ska dit?! Jo, jag! Å jag behövde inte köa själv heller, det var det en go´ vän som gjorde åt mig. Jag behövde bara sitta på jobbet å vänta på mess. ;o)

Ska bli sååå skoj! Längtar efter sommar å sol å konserter! ;o)

Bild lånad från Zinkbaljans blogg, givetvis med tillstånd! Än en gång tusen tack för att du köade gumman! ;o)

På lunchen kikade jag över axeln på en kollega, som satt å läste tidningen samtidigt som han käkade.. Såg då en annons från IKEA om att de hade billiga citrusträd att sälja.. Så givetvis har min dag innehållit ett besök på möbelvaruhuset åxå.. Å fick äntligen med mig ett citronträd hem!! Jippie!!

Som vanligt när jag är på IKEA kommer jag hem med en massa annat nödvändigt åxå, men gladast är jag över mitt citronträd! Har inte hunnit att fota det än, men det kommer var så säkra ;o)

Nu är det älsklingsprogrammet "Så ska det låta" på tv! Så visst har det varit en himla bra dag?! ;o)

Hoppas att ni åxå har haft en bra dag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Dagen har vært kanon! Har blitt tante til verdens søteste lille gutt! Klem

Unknown sa...

Lyckost dig som ska på U2!!

Marie//Tekla Maräng sa...

Men så kul grattis till biljetterna tull U2, det blir en kanonupplevelse.
Vilken tur du hade som kom hem med ett citronträd ifrån IKEA.
Trevlig helg Marie:)

Hon med klackarna sa...

Norskan: Va skoj! Grattis ;o) Å klem på dig åxå.

Helena H: Jo jag är JÄTTEGLAD över att vi fick biljetter!

Marie: Tror åxå att U2 blir en kanonupplevelse å jag ä himla glad över mitt citronträd åxå. En riktig turdag har jag haft!