torsdag 12 mars 2009

Från den ena dagen till den andra...

...växlar både väder å årstider här i stan... Men det är väl det som egentligen kännetecknar månaderna mars-april?
I går hade vi härliga vårskänslor med sol å i dag så snöar det igen... Suck.
Jo, nu har t.o.m jag gett upp vintern. Skidorna är på väg tillbaka in i förrådet... Vill ha vår, bara vägar å höga klackar under hälarna! ;o) Läääängtar! Ha,ha


Så här härligt var det i solstan igår vid lunchtid, å solen värmde faktiskt aningens..

...Å så här var vädret under promenaden efter jobbet idag.. Suck.

Under gårdagens vårlika väder började det att suga ordentligt i golf-tarmen..

Har kollat upp var i stan golfhallen är belägen. Så nu ska jag försöka att få med mig Miss Golf dit.. Jag är nämligen lite osäker på hur mitt "golf-kom ihåg" är.. Kan vara bra att ha med sig någon som är mer på min nivå när jag tar upp det här igen.. Misstänker att det kryllar av singel-handikappare å golf-fanatiker där.. Men vi gröngölingar behövs som motvikt! ;o)

Inga kommentarer: