torsdag 5 mars 2009

Äntligen!!

Nu är slutspelshockeyen äntligen igång!
Ska bli intressant att se hur lång säsongen blir i år. Jag hoppas ju givetvis att säsongen blir lååång, typ ytterligare 6 veckor eller nåt sånt.. ;o)
Håller alla tummar som går för att det blir fest på Torget senare i vår! Med Färjsetad som vinnare.

Så här fina reklamskyltar har vi i Karlstad.. ;o)

Förövrigt så håller det på att komma fram ett hem här hemma. Jag förstår inte hur det kan va så mycket grejjer som bara ligger å dräller, jag är ju inte hemma mycket... När jag väl är hemma, så sitter jag ju nästan bara framför datorn å pillar med bilder just nu! Tvätthögarna de bara växer å växer... De är dessutom väldigt ouppfostrade så de hoppar inte in i garderoberna när jag tittar på dem med "onda ögat"..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det är en öppenspis vi har. Vi har även en kakelugn och en kamin vårt hus. Jag älskar också basilika vi lagar mycket italienska maträtter så används basilikn flitigt. Karlstad ska jag besöka nästa fredag, jobba lite så antagligen får jag se reklamskylten som du visar.

Kram annica

Hon med klackarna sa...

Nu blev jag ordentligt avundsjuk! Öppenspis.... Drömmer mig bort... Hoppas att du får en fin dag här i vår Solstad! ;o)