söndag 22 mars 2009

Fortfarande lite mätt..


..efter gårdagens brunchätande på Legends. Va mycket gott det fanns att välja på! När man sitter länge å pratar under tiden så hinner man dessutom få i sig mycket mat i magen.. väldigt mycket. Var inte hungrig på resten av lördagen... Å inte alls lika hungrig som jag brukar när jag vaknade i morse. I vanliga fall är jag alltid vrålhungrig då...


Fullproppad brunchtallrik..

..men av någon konstig anledning har jag alltid ett litet hål i "godis-magen" hur mätt jag än är.. ;o)

Med mig hem från stan fick jag ett eget tennisracket. Vår tenniskurs är ju slut (vad fort 5 veckor går!) å det är dax att lämna tillbaka det racket jag lånat av en arbetskompis. Så ska det bli nåt mer spelat så var det bara att fixa ett eget. Å längre fram i vår hoppas jag verkligen att jag har mer tid även för tennis.. Men OK golfen går före i prioriteringen..

Vet inte om det är avskräckande eller inspirerande att det är en bild på Roger Federer på racketet... Men han är ju iaf vettig å håller på rätt hockeylag! ;o)

Jag hoppas att jag å mitt rack ska bli kompisar så småningom!

3 kommentarer:

Vit Gladiolus sa...

Jag tror du har en ny vän!! Tennis Racket!

:)

Du vad god mat tallriken ser ut, dit måste vi gå och äta framöver va?!
Jo vi hade jättefint väder igår MEN idag??? Fyyyy!
Nu är det pause på Beck, det var väldigt bra idag så jag somnade inte ifrån!

Vi höres!
Kram

mi-rachel sa...

ser at du også liker kokosboller :)

Hon med klackarna sa...

Zinkbaljan: jo maten var väldigt god, så dit får vi gå. Har inte testat racketet än men ska ske så småningom.

Mi-Rachel: Älskar cocosbollar ;o)