fredag 20 mars 2009

Det är nåt speciellt...

...med sommaren å Tomas Ledin. De hör ihop på nåt sätt.
Den senaste låten "Håll ut" är inget undantag. När jag hörde den första gången tyckte jag inte att den var så mycket för världen..
Men det var ett tag sen nu, sedan dess har ljuset återvänt å solen har tittat fram här uppe i kalla Norden igen.. Å jag tycker att låten bara blir bättre å bättre! Senaste veckan har jag kommit på mig själv med att drömmande sitta å kika ut genom fönstret å just det...nynnar på "Håll ut vi ska klara det här tillsammans, håll ut nåra veckor till... livet vänder i april...."
Har du inte hört låten? Då kan du faktiskt gå in på hans hemsida å t.om. ladda ner låten gratis! Å som ni vet så anser jag "gratis är gott"!! ;o) Dessutom skadar det verkligen inte att få lite vår- å sommarkänslor alldeles gratis så här i slutet av mars... ;o)
Håll ut mina vänner, som Tomas sjunger så vänder livet i april.. Bara att bita ihop någon vecka till!

Inga kommentarer: