måndag 2 mars 2009

Brrrr..


Försöker att få upp värmen lite.

Har gått å varit småfrusen större delen av dagen. När jag efter mycket om å men äntligen fick upp värmen framåt kvällen, vad gjorde jag då? Jo jag hoppade i plurret!

Dröjde inte länge innan jag var småfrusen igen.. Men vi hade kul. Miss Baglady å jag var 2 av en grupp som var med å provade på dykning med Dykmagasinet. Kul! Klurigt då det var ganska mycket ny information som man skulle hålla i huvudet samtidigt. Å lite intressant, iaf efter det 3:e cyklopet jag provade. Det var först då jag hade det relativt tätt runt näsan. Avskyr verkligen när jag får in för mycket vatten i näsan, smått panikkänslor... Men som sagt det gick hyfsat bra på slutet men då var jag ordentligt kall. Verkligen värt att prova på!

Skulle nog behöva en kopp te.. Så här såg föresten Terosen ut när den "slog ut" i tevattnet igår. Riktigt tjusigt, men tyvärr var det inte så smakrikt.

Å så har Solstan intagits av Kung bore igen. Vi har fått mängder av snö under dagen! Jippie! Jag behöver med andra ord inte ställa undan skidorna än ;o)

1 kommentar:

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Har oxå testat det där teet men med en annan blomma... å det smakade som sagt var nästan ingenting... :(