söndag 1 februari 2009

Helgen..

..lider mot sitt slut. Har hunnit med mycket men trots det inte stressat för mycket. Givetvis hade jag gärna haft ledigt ytterligare en dag eller två.. De går alldeles för fort!



Har hälsat på mamsen en sväng å önskat god bättring till hennes ben, som gick av på 2 ställen för inte så länge sen.
Tränat, vilat, haft "egen-spa", pluggat lite.. (Okej har bara gjort introduktionsfilmerna på nätet än så länge, men jag läser lite i böckerna åxå..)



Varit på 40-års partaj för äldste "nästan-brodern". Jo, jag har faktiskt sååå gammalt folk i min bekantskapskrets ;o) men det känns mest som om vi vore 28 hela bunten.. Det viktiga är ju inte siffrorna utan hur man är, å dessutom är födelsedag ett ypperligt tillfälle till fest!
Det var riktigt trevligt å uppsluppet. God mat å glada skratt bjöds det på i massor. Å givetvis var det oerhört trevligt att träffa resten av skocken "nästan-bröder"åxå!

En sväng ute på stan under natten hann jag åxå med, tillsammans med några av tjejerna. Var åxå väldigt roligt! Jag har ju inte varit ute å dansat på evigheeeterrr!


Dagen idag har jag mest suttit å morrat åt min skrivare.. Vi har inte alls varit vänner. Allt jag har försökt att skriva ut har varit på tok för mörkt... Så jag har fått sitta å trixa med bilderna massor i datorn. Suck. Hur tröttsamt är inte det? Idag var det dessutom sista dagen jag verkligen hade tid att ägna mig helhjärtat åt bildfixandet. Kommer inte att bli helt nöjd med årets utställning heller..


1 kommentar:

Vit Gladiolus sa...

Heeeeeej!
Du har något hos mig igen...om du vill!!!
:)
Kraaaaaaaam