lördag 21 februari 2009

Dagens första..

Se vad som står å väntar på mig innanför ytterdörren! ;o)

Skidorna har väntat länge på att de ska bli luftade. Så jag har dyrt å heligt lovat att idag ska de få komma ut å "känna på" snön! Ska bli riktigt kul. Men jag lär bli himla trött av turen.. Så idag kommer jag nog att få klämma in en liten skönhetssömn i programmet åxå..

Nu ska det bara listas ut vilken valla dagens före kräver... Inte min starka sida å jag avskyr verkligen när det är bakhalt....

4 kommentarer:

Anonym sa...

God tur, her snør og snør og snør det... Blir det vår noen gang tro?

Satser på at du får bedre føre enn turen vår til Kikut den gangen....

Vit Gladiolus sa...

Åhh vad kul att åka skidor, vännen!!
Jag blir sugen. Här snöar det nu!!
Du!!! Skorna vär KANONSNYGGA!!!!
Jag tror jag åxå behöver lite skönhetssömn idag!!
Vi höres!!
Kraaaaaaaaaaaaaam

Hon med klackarna sa...

Norskan: Turen var jättebra! å jag hade bättre valla å före än den turen. Så bakhalt har jag aldrig haft någon gång! Men vi hade ju tur att det dök upp en räddande ängel då, om jag minns rätt... ;o)

Zinkbaljan: Det var härligt att åka skidor! Måste ju passa på när det finns tillräckligt med snö. Gillar de skorna mycket. (de var föresten med bland de skorna vi kikade på i en tidning för ett tag sen.. )

kram på er godingar! ;o)

Hon med klackarna sa...

Föresten glömde en sak.. Norskan vår i februari? Nej du, det är en vintermånad det! Kom igen i slutet av mars.. Då är det vår ;o)