tisdag 3 februari 2009

Lugnet efter stormen..

..har intagit mig å hemmet. Är helt slut ikväll. Jag hade egentligen planerat att gå iväg å träna efter hängningen av bilderna men det fanns inte en chans att jag skulle orka med det idag! Riktigt så jobbigt är det ju dock inte att hänga en utställning. Men krafterna var helt borta.

Fick frammana en kraftansträngning för att orka cykla hem. Tog en "power-nap" i soffan så sen orkade jag se på "Mästarnas Mästare". Jag gillar verkligen det programmet ;o) Tyckte att det var väldigt synd att Ara Abrahamian fick åka hem idag. Han verkar va en riktigt skön typ!
(Jag misstänker dock starkt att boven i mitt matthetsdrama är att jag lämnade plasma i morse.. Å jag har kanske inte intagit så mycket vätska som jag bör efteråt?)

Hittade en bild på en frusen ros när jag letade efter bilder till utställningen. Den kom inte med på utställningen men väl här på bloggen! ,o)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att du är piggare i dag, vissa dagar har man säkert arbetat hårdare än andra. Och inte gör det saken bättre att du lämnade plasma.

Härlig bild.

Kram annica

Hon med klackarna sa...

Tackar, jo mattheten är borta men är lite yr.. Hoppas att det försvinner åxå. ;o)

Gillar både frusna å levande rosor ;o)