tisdag 24 februari 2009

Bland semlor, förlovningar å pluggande..

Ja, så offentliggjorde de då förlovningen Victoria å Daniel.;o)
De såg lyckliga ut tycker jag. Hoppas att deras gemensamma liv blir som de tänkt. Jag hade då aldrig velat vara så påpassad som han kommer att bli... Usch. Men man kanske är beredd att ta det, den dagen man möter den rätte?


Fettisdagen är det ju idag åxå. Semlor det är grejjer det! Tårtor kvittar men semlor.. smaskens!


Själv har jag levt det glamorösa plugglivet idag. Iaf halva dagen. Tagit mig igenom ytterligare en lektion i min bildkurs. Tar tid när jag försöker att testa å mixtra själv åxå..
Ny lektion läggs upp på torsdag. Så jag hoppas att jag hinner att påbörja en lektion i morgon åxå.. Då är jag bara en efter.. Tror nog att en stor del av den kommande helgen kommer att vigas åt bildmixtrande åxå. Å då hoppas jag att mitt bredband å jag är vänner.. Tackar ödmjukast på förhand!!

Inga kommentarer: