söndag 15 februari 2009

Solstan i vinterskrud

De senaste dagarna har det varit underbart vinterväder här i Karlstad! Lite snö på backen, blå himmel å strålande solsken.
Givetvis kan jag inte sitta inomhus så mycket då. Bla har kameran luftats på några ordentliga turer. De här bilderna knäpptes, bland många andra, under dagen idag.

Hm, jag har tydligen snöat in på att fota snö just nu... Här har jag lekt med vitbalansen för att få det blåare..

Det blev så härligt mönster av vassen. Ordning men samtidigt lite lagom oreda.

Bilder på en nästan helt isbelagd Klarälv.

Det var lite av dagens bildskörd. ;o)

Hoppas att texten i det här inlägget blev bättre än i gårdagens, vet inte riktigt hur jag gjorde för att få det att "se ut" på det viset... Det var absolut inte meningen iaf.

4 kommentarer:

Glas och Klorid sa...

Keep up! Bra jobbat. T

Diverselådan! sa...

Jättefina bilder, precis som du brukar ha!
Kram!

Anonym sa...

Heisan! Flotte bilder igjen!

Du får si fra om du skulle "ramle" over dette armbåndet der borte i nabolandet - det var utrolig fint!! Men det er vel ikke akkurat kjøpt i en eller annen billigsjappe vil jeg tro...

http://www.side2.no/kjendis/article2535439.ece

Hon med klackarna sa...

Jag säger: Tack å bock till er alla 3 ;o) Kul att höra att bilderna uppskattas.
Norskan: Jo armbandet var snyggt. Ska hålla utkik efetr nåt liknade. ;o) Hoppas att allt är bra med er!