tisdag 3 februari 2009

Det där med drömmar..

Kom på ytterligare en sak som jag inte klarar mig utan, nämligen drömmar. Både stora å små. Drömmar om vad jag ska bli "när jag blir stor", om hur morgondagen ska bli, den stora kärleken, semestern osv. Alla är de lika viktiga för mitt välbefinnande!

Jag tror att med drömmar fortsätter jag att sträva efter olka mål, det sker en utveckling hos mig. Jag måste tänka ut nya vägar å strategier för att tillslut nå mitt slutliga mål, min dröm. Utan drömmar tror jag att jag skulle dö lite grann..

Den här skateboarden jag såg igår kan va ett uttryck för drömmar. Ägaren kanske drömmer om våren å vill hjälpa vårkänslorna lite på traven genom att ta fram skateboarden. Eller så är den ett resultat av en krossad dröm... Det var barmark å ägaren tog chansen att åka lite, men så kom snön igen.. Eller så är det bara så enkelt att ägaren glömde att ta in sin skateboard innan vintern kom..?

I vilket fall som helst så fick den iaf mig att tänka till lite. ;o)

Inga kommentarer: