onsdag 25 februari 2009

Morr!

Visst är det konstigt? Redan när man vaknar vissa dagar så känner man att det här inte blir nån bra dag. I morse var det så. Kände med en gång att idag kan det bli att jag inte är att leka med... Morr! Det hade varit så skönt att få skälla på nån riktigt ordentligt!? Få skrika, svära å morra. Bara häva ur sig..


Men eftersom jag är så väl uppfostrad ;o) så att jag inte låter mitt usla humör gå ut över min oskyldiga omgivning, så har jag lagt band på mig själv.
Men ack så skönt det hade varit!

Ett riktigt ordentligt, tufft å krävande boxpass hade varit välkommet! Då hade jag nog suttit med ett leende på läpparna efteråt... ;o)

Tyckte att det passade med en vissen tulpan en vissen dag.. ;o)

2 kommentarer:

Marie//Tekla Maräng sa...

Usch ja vissa dagar är bara för mycket. Sulle behövas en sparring partner man fick både ordboxas med och klappra med nävarna på.
Kram:)

Hon med klackarna sa...

Jo det hade verkligen behövts. Tenniskurs var inte lämpligt..