onsdag 18 februari 2009

Sysselsättningsproblem?

Nej, det har jag absolut inte! Snarare tvärtom. Alltså att hinna med allt som jag vill göra på de få timmarna som finns över.


Ikväll har jag börjat med ytterligare en aktivitet.. Tennis.


Första gången. Jättenervöst innan. Kände sig som en liten 7-åring ungefär. Det var bara pippilotterna å tandgluggen som fattades. Å det var nog som en liten 7-åring jag verkade när vi slog åxå.. För det är ju inte bara att slå på bollen, du ska ha koll på racketet, personen på andra sidan nätet å tänka samtidigt.. Å helst göra som magistern säger dessutom. Kortslutningen var nära kan jag lova! ;o) Men jisses så skoj det var!


Längtar redan lite till nästa lektion ;o) 1 timme gick alldeles för fort!


Men jag hoppas att vår magister har ett STORT tålamod. Det känns som om vi kommer att få börja nästa timme med en rejäl repetition...


Alltid kul att lära sig nya saker! ;o)

4 kommentarer:

Glas och Klorid sa...

Låter skitskoj! På´n igen bara...

Anonym sa...

Ojjj vad jag blir imponerad, superduktig är du. Är det en ny Björn Borg?

Kram annica

Hon med klackarna sa...

Ha,ha nej inte nån ny Björn Borg. Tyvärr. Tror att jag har börjat alldeles för sent för det. Men det var himla skoj ;o)

Hon med klackarna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.