tisdag 24 februari 2009

Vilda spekulationer

Jo just nu spekuleras det hej vilt runt om i stugorna! Kommer Kronprinsessan Victoria offentliggöra förlovning med sin Daniel Westling idag?

Vad tror ni? Jag tror det.. Å hoppas! Det är himla kul med kungabröllop! ;o) Befann mig ju i den norska huvudstaden när Hakon Magnus fick sin Mette-Marit..

Om mindre än en halvtimme vet vi vad de tisslar å tasslar om just nu.. Spännande! Sånt här skvaller gillar jag! ;o)

Bilden av Kronprinsessan Victoria är tagen på Gotland 2005, när hon var med och invigde Vikingaåret.

3 kommentarer:

Marie//Tekla Maräng sa...

Är det på radion dom spekulerar?
Det vore ju skönt för henne och Daniel om det äntligen blev slag i saken.
Hähähä jo min pappa var nog en förnuftig man när han levde, han kom ifrån Lusasken.
Kram Marie

Vit Gladiolus sa...

Haj haj!!
Jaaaa, åååhhh vad kul för Victoria och Daniel. Jag tycker han är en strålande pojkvän!!! Lugn och som hon säger trygg!!!

Jag har tittat hela em på dem på tv!!!
Kul!!
Kraaaaam

Hon med klackarna sa...

Marie: Jo på radion, på tv:n å så på jobbet spekulerades det. Men nu vet vi ju! Lusasken där ser man, där växte jag upp.. ;o)

Zinkbaljan: Jo visst är det kul! De är så söta tillsammans. Men jag skulle inte vilja va så påpassad som han nu kommer att bli..

kram på er!