måndag 16 februari 2009

Presenter..

..är väldigt roligt. Både att få men framförallt att ge bort! Tycker om att gå å fundera å komma på nåt riktigt bra eller passande att ge bort.

För inte så längesen köpte jag en liten present till syster ysters lilla dotter. Hon fick den med posten förra veckan å några dagar efteråt fick jag den här fina bilden i min mailbox..


Foto: Syster Yster dy


Att det är en FBK-tröja spelar nog inte så stor roll för henne egentligen, utan det som är viktigt: Det är likadan tröja som Ture har! Ture det är hennes favorit-gosedjur å det är faktiskt INTE moster som har köpte den till henne.. Visst är de "lika" fina!? ;o)



Jag var å köpte en liten present till mig själv åxå för några dagar sen. Nya skor! Tyckte att det var på tiden att jag kom hem med några nya. Har spanat in liknande på nätet men de här kunde jag prova å få med mig hem på en gång.


Jättesköna! Å jag tycker att de är snygga. ;o)



Fritte spanar in mattes nya skor å försöker att komma underfund med vad det är som är så speciellt med dem..


2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow vilka skor jätte häftiga, bra köp. Vad söt lilla syster Yster är.

Kram annica

Hon med klackarna sa...

Annica: Jag är jättenöjd med skorna ;o)
Jo syster yster är åxå söt, men hon på bilden är hennes dotter å hon är sötare ;o) Ha,ha nu blir nog syster yster inte glad om hon läser det här... ;o)