lördag 14 februari 2009

Till er alla..


..önskar jag att ni får en riktigt fin alla <3 dag!

Men kom ihåg att visa uppskattning å kärlek mot era nära å kära alla andra dagar under året åxå. ;o)

Ett litet hjärta till er alla som läser det här!

Ni ska veta att jag blir jätteglad när ni gör små avtryck iform av kommentarer. Både när ni kommenterar här i bloggen, genom ett mail, via facebook eller i verkliga livet. Oftast värmer era ord mitt hjärta ;o)


Jag tycker att tanken med alla hjärtans dag är jättefin å verkligen värd att vårda. MEN jag tycker inte om att det har blivit värsta köphysterin runt dagen. Vi måste inte köpa dyra presenter för att visa vår uppskattning av en annan människa. Det går ju egentligen lika bra med några väl valda ord eller en handling.

Ta hand om er å era kära!

8 kommentarer:

Marie//Tekla Maräng sa...

Håller med dig, det behöver ju inte alls vara köphysteri.
Önskar dig en riktigt skön Alla hjärtans Dag. Kramar Marie

Vit Gladiolus sa...

Mycket bra skrivet!!! Vi behöver inte köpa en massa grejer....
Kram

Trevlig dag!
Ciao

Vit Gladiolus sa...

Förresten hur går det med google tranlate??
kraaaaam

Katinka sa...

Åhh, jag blev så nyfiken när jag hörde klackar att jag bara var tvungen att kika förbi och säga hej. Ha en härlig Alla Hjärtans dag på dig också!

Anonym sa...

Mycket vackra ord du kommer med. Jag sänder ett hjärta till dig från mig.

Ha en skön kväll
Kram annica

Kathys Home sa...

Hejsan, kul att hitta hit ;-) å det är så sant det du skriver om dagen idag..Hoppas du haft en skön hjärtansdag med nära och kära. Skall titta över din sida lite mer nu.//kat

Anonym sa...

Min spegel har jag köpt i en butik i Uppsala, den är väldigt lätt att få tag på. den finns lite överallt, priset ca 1000:-. Finns i svart, vitt och silver.

Kram annica

Hon med klackarna sa...

Tack allihop! Hoppas att ni åx hade en bra hjärtans dag, det hade jag ;o)
Zinkbaljan: jag har inte hunnit att försöka mer än en gång, å då gick det inte bra med "translatern". Men ska ta tag i det snart... ;o)