onsdag 11 februari 2009

Wii! Golfsäsongen är igång..

Jag har ju bestämt mig för att ge golfandet ytterligare en säsong. Jag SKA ha officiellt hcp i år! Hoppas verkligen att nacken å ryggen är snälla mot mig i år... Så att jag har en sportslig chans att få det.

Nu har jag börjat att tjuvträna lite, med Wii Sports. Hur kul som helst! ;o) Å det känns faktiskt lite som i verkligheten.

Dessutom kan jag avslöja att mina år med boxing på gymen har gett resultat. Har gått två matcher (i Wii givetvis, tycker ju inte om att slå på nån levande människa..) å vunnit båda på KO - alltså teknisk knockout! I´m a champ! ;o) Jag är en hejjare på bowling, vilket jag inte är i verkliga livet, men totalt urkass på tennis.. Ett underhållande spel är vad det är å det lockar till skratt! ;o) Å mycket rörelse..
Nu när jag är inne på ämnet att röra sig å träna: så har jag den här veckan bestämt att jag ska öka min träningsdos till 3 pass. Å innan februari är slut ska jag ha lufsat lite åxå, gärna flera gånger. Tror inte att jag kan kalla det löpträning förns i slutet av mars nån gång... ;o)
Så nu har jag försökt att sätta lite press på mig själv genom att avslöja mina planer för andra. Men jag försöker verkligen att skynda långsamt. Vill så gärna träna som vanligt igen, men jag vill inte bli sjuk igen.. Så jag tar det väääääldiigt försiktigt..

Inga kommentarer: