måndag 16 februari 2009

Som en duracellkanin..

..far jag fram här hemma just nu! Vet inte riktigt var energin kom ifrån helt plötsligt. När jag åkte från jobbet var jag så sliten å trött att jag inte orkade åka förbi SATS på vägen hem, trots att jag hade träningskläderna med mig...
Men väl hemma så hade jag energi i massor! Har dansat fram över golven med snabeldraken, noga vill jag påpeka, därefter tog jag mig även en dans med skurmoppen. Så golven är skinande!
Men energi hade jag kvar så det har vikts tvätt å just nu lagas det mat till matlådor. Hade en tanke om att baka bröd åxå... men tror att det får vänta till i morgon.
Kattlådan har åxå blivit skurad å ska strax fyllas på med ny fräsch sand.
Pappersåtervinningen är sorterad å prydligt samlad i några kassar innanför ytterdörren å bara väntar på att bli bortforslad. Ska nog ta med plåt, glas å plast då åxå..
Å ändå har jag hunnit med en liten promenad ikväll åxå.
Älskar när jag är så här effektiv!! ;o)
Frågan jag just nu ställer mig är om jag ska ta tag i mitt pluggande, har försummat det sista tiden, eller om jag ska byta gardiner i köket? Hm, livet är fullt av stora å svåra val.. ;o)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men oj vad mycket energi du har. Själv har jag bara målat lite ramar och du har hunit hur mycket som hälst. Det är underbart att höra att du har sådan energi.

Kramisar annica

Diverselådan! sa...

Det är lite konstigt för ibland får man inget ur händerna fast man har mycket tid som helst och ibland går städningen som en dans på nolltid.
Ikväll har jag inte ens gjort nåt försök att göra nåt vettigt/nyttigt.
Kram!

Hon med klackarna sa...

Tror att det var en reaktion att det inte hände nåt här hemma i helgen... ;o) Men nu är iaf energin slut så nu ska jag gå å ladda batterierna lite..

Kram på er båda två!;o)