måndag 23 februari 2009

Fortfarande i toppen..

..av elitserien befinner sig Färjestad. Inte mig emot. ;o)

Jag var ju å såg matchen mot Modo i lördags å som jag redan skrivit så var kameran med. Det var tur det, för det var inte bland de bättre matcher jag sett. Emellanåt var det riktigt gäspigt.
Här kommer ett litet urval av bilderna. Nu vet jag att det inte är många fler än jag som är så intresserad av hockeybilder.. men det struntar jag faktiskt i! ;o) Ni får stå ut i det här inlägget. Några bilder blev jag faktiskt förvånandsvärt nöjd med..
Nationalsångsspelande

Jag har ju försökt att ta en viss målvaktsbild en längre tid. Vill ha en bild där de fokuserade ögonen syns genom gallret. Fick några bilder som jag tror att det kan gå att göra nåt vettigt av, trots det långa avståndet.. Är ju inte helt lätt att få till det när man sitter uppe på läktaren.

Jonas Gustavsson. Nästan så som jag vill ha bilden. Har beskurit orginalbilden. Ska mixtra lite till, håller ju på å lär mig mer om hur jag ska göra. Så kanske det tom kan bli bra tillslut. ;o)

Trångt framför målet

Per Åslund visade att han inte bara kunde göra mål i den här matchen, några tacklingar delade han åxå ut. Kul om det kan lossna lite för honom..

Dick Axelsson framför Modo-målet

Rickard Wallin

Emil Kåberg

Å så avslutningsvis två bilder på Anders Bastiansen

5 kommentarer:

Glas och Klorid sa...

Kanooonbilder pärlan! T

Marie//Tekla Maräng sa...

Du har ju lyckats att fånga blicken där bakom gallret.
Det syns att du gillar hockey. Kul att det går bra för ditt lag.
Min pappa hejade alltid på Färjestad, själv är jag, håll i dig nu och ramla inte om kull av skratt och ja jag vet vart dom ligger, AIK.
Jag är snudd på född på deras hemma plan i fotboll.
Kram Marie:)

Hon med klackarna sa...

T: Tackar så mycket! Jag är faktiskt ganska nöjd själv med några av bilderna..

Marie: AIK var faktiskt mitt "reserv lag" en gång i tiden, å då var Björklöven mitt "ordinarie"lag... hm? Men det har ju ordnat till sig med favoritlaget. Hjärtat klappar för FBK å har gjort så i många år.
Tror att AIK kan bli farliga i kvalet i år...

Pisan sa...

Vad duktig du är på att fota! VAd har du för kamera? Kan du vara snäll och svara i min blogg för jag är rädd att jag inte kommer hitta tillbaka hit till detta inlägget. Minne guldfisk.:) Kram

Hon med klackarna sa...

Pisan: Tackar! Det värmer att höra ;o) Min stora kamera är en Canon Eos 350, älskar den! Å min lilla är en canon powershot.. kommer inte ihåg siffrorna på den. Har försökt att kommentera i din blogg men vet inte om det är fördröjning eller nåt sånt. Kikar igen sen..