söndag 22 februari 2009

Så var det söndag igen

Helgerna går alldelse för fort.. Jag hinner inte alls med allt jag har tänkt göra. Eller så är det bara så enkelt att jag försöker att klämma in för mycket saker under helgerna. Hm.
Idag har det åkts skidor igen. Men det kändes inte alls lika bra idag. Mildare ute å då inte lika lättvallat. Egentligen är det kanske inte så svårt, om man vill ha klisterliknade under skidorna.. Jag tycker att det är så infernaliskt jobbigt å bökigt att ta bort det så jag vill helst slippa.. Så då får man slita ont i spåren istället. Hoppas nu att det fryser på igen så att snön ligger kvar ett tag till!
Färjestad ligger kvar i toppen! Härligt! Hoppas att de håller sig kvar där å går segrande ur slutspelet åxå. Tror faktiskt att jag nästan lyckades ta min "målvaktsbild" igår, om än på långt håll.. Kul. Kommer nog upp några bilder från gårdagens match här så småningom, men har inte hunnit med det än..

Inga kommentarer: