lördag 21 februari 2009

Dagens tredje..

Jisses det blir många blogginlägg idag! Men kom på att jag var tvungen att skriva detta inlägg innan hockeyen. "Mitt" lag leder ju elitserien just nu! Hoppas verkligen att de gör det efter dagens match åxå.


Modo kommer å gästar LLA idag. Meningen var ju att en viss Peter "Foppa" Forsberg skulle va med åxå.. Han har tyvärr varit tvungen att ställa undan skridskorna ett tag, men jag hoppas att foten blir bättre så att han kan ta fram dem igen. Han har alldeles för mycket hockey kvar i sig för att sluta redan. Å så gammal är han ju inte heller.. ;o)

Men givetvis ska jag å se matchen iaf. Jag har ju biljett så då är det dumt att inte utnyttja tillfället.

Hoppas att Färjestad vinner idag igen å drar ifrån ytterligare där uppe i toppen.. Visst är tabellen fin? (Fotat från FBK´s hemsida.)

Inga kommentarer: