torsdag 12 februari 2009

Ett litet erkännande..

Ja, så var landslagsuppehållet slut för den här gången å serielunken är igång igen. Nu är det hockey jag tänker på... Det var ett bra uppehåll eftersom Tre Kronor gick segrande ur turneringen LG Hockey games. Å Värmlandsbidragen Rickard Wallin å Christian Berglund gjorde bra ifrån sig. (I lördagsmatchen var de väldigt tongivande)

Däremot fick vi inte se Peter "Foppa" Forslund i landslagströjan denna gång. MEN han har gjort comeback i Modo ikväll. Mycket intressant! Jag hoppas verkligen att hans fot håller för fortsatt spel. Han är väl värd att få fortsätta å spela hockey i många år till. Han är alldeles för bra för att sluta pga skada.

Hm, jag har faktiskt nåt att erkänna.... Det är ju ingen hemlighet att hockey är en sport som ligger mig varmt om hjärtat och har gjort så sedan barnsben. (Alla hemma är intresserade av sporten.) Men jag har aldrig sett Foppa spela på riktigt! På tv:n har jag ju sett honom men aldrig live. Får kanske ta å försöka att ändra på det nu när han är tillbaka i elitserien?

Själv har jag gjort debut med "easyline" på SATS idag. Var riktigt skoj faktiskt. Gillade tempot, väldigt snabba byten av maskiner. Så det blev både tempo å styrka. Kanske inte det smartaste jag kunde ha tränat idag dock, jag körde ju ett vanligt styrketräningspass igår. Tror att mina små muskler, framför allt i armarna, kommer att protestera..

Aj,aj det går tydligen inte bra för "mitt" lag ikväll.. FBK ligger under mot SSK(!?) är det verkligen möjligt?

3 kommentarer:

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

http://teamup.rohnisch.com/bestall-gogreen.html

Kan detta vara något för dig?! :)

Ska bli spännande att se hur våra bröd blir sen... :P

Ha en fin helg!!

Hon med klackarna sa...

Tackar! Givetvis har jag anmält mig till det ;o)

Pisan sa...

Jag har sett honom live!:)