onsdag 4 februari 2009

Som om jag åkt virvelvinden..

..i flera dagar känns det som. Jag är lite yr å har varit det under någon dag nu. Hm, känns lite skumt men hoppas att det är snabbt övergående.


Häromdagen hade jag besök av papsen som var här å agerade elektriker. Så nu har jag ny fin lampa i taket i sovrummet. Jättenöjd med den!
Lagom "prålig"så jag tror inte att jag kommer att tröttna på den efter någon månad.
Å den ger mycket bättre ljus än min gamla lampa. Jag har ju flyttat in datorn å skrivaren dit in så jag behöver ha lite bättre ljus där ibland. ;o) Nu ska jag bara leta rätt på lite kortare kronljus att sätta i den åxå. Vill inte ha den vanliga längden.

Förövrigt kan jag meddela att jag efter mycket om och men har lyckats att logga in i "pingpong". (Det är där bildkursen hålls.) Förstår inte at det kunde va så krångligt, har ju pluggat via det systemet en gång tidigare.. Å då var det inga problem att logga in. Men nu.. oj,oj jag höll på att bli gråhårig! Var sååå nära att ta hjälp av supporten men klarade det själv tillslut! ;o) Hm, det uttrycket kanske känns igen föresten? ;o)

Är väl egentligen bara att ta tag i själva läsandet nu då? Å här sitter jag.. CU!!;o)

Inga kommentarer: