onsdag 31 december 2008

Gott Nytt År!!

Snart är det dax att vända blad i almanackan å summera det gamla året. Samtidigt som man ser fram mot allt det nya som förhoppningsvis kommer att hända under det nya året.
Lite vemodigt men ändå väldigt förhoppningsfullt. ;o)

Jag önskar iaf att alla får ett gott nytt år! Å att 2009 blir ett riktigt bra år!


Idag kraxar jag inte riktigt lika mycket så jag tog faktiskt med mig kameran när jag var tvungen att åka å handla. Härligt väder ute! Det gnistrade om all rimfrost i solen!
Enda nackdelen var att när jag andades in all kall luft fick jag världens hosta. Så tyvärr blev det ingen långpromenad i solen. Det brukar annars vara som balsam för själen att strosa runt i ett vintervitt landskap med kameran. Men jag är iaf så pass frisk så att jag kan fira in det nya året tillsammans med go´a vänner ikväll. Mysigt!

Sköt om er & ta det varsamt med raketerna så hörs vi nästa år!

Kraaam Nettan

2 kommentarer:

Anonym sa...

GOTT NYTT ÅR på dig!!! *L* Hoppas att du får en härlig kväll... Å nästa år blir toppen för det har jag bestämt... ;)

Härliga bilder du har tagit! Det är verkligen fint ute nu... Hoppas att du piggnar till mer å mer snart oxå... så KRYA PÅ DIG!!! :)

Kram!

Marie//Tekla Maräng sa...

Vilka vackra bilder och med SNÖ.
Vill önska dig ETT GOTT NYTT 2009!