fredag 5 december 2008

Mossa, mossa..

Tro det eller ej men idag har jag fått med mig grön mossa hem!
Till ett helt kompani dessutom... Tyckte inte att det såg ut att va så mycket, så för säkerhets skull tog jag lite x-a. Men väl hemma såg jag att det blev nog lite för mycket till det som det var tänkt. Så nu får det se till att "mossas" här hemma. ;o)
Jag har dessutom varit duktig och köpt säsongens första julklapp! Till lill-prinsessan. Så egentligen är det riskfritt att skriva vad det blev.. Hon kan ju inte läsa än å systrarna yster å pärona kan ju alltid ha nytta av det, så att de slipper köpa samma... Ett Mamutt-bord från IKEA. Å jag var duktig och fick med mig båda förpackningarna från butiken. ;o) Funderar jag om jag ska montera det eller om hennes päron ska få fixa det..?
Ska klura ut vad man kan ha för "topping" som passar att ha uppe på pepparkaksmuffins åxå.. Nån som har nåt tips?

Inga kommentarer: