lördag 27 december 2008

Lite uppsumering av julen


Jag har verkligen varit dålig på att blogga nu runt jul.. Men här kommer lite bilder från de senaste dagarna.. (Börjar på att bli lite vän med bildprogrammet jag har inlagt just nu...)

Golvlisterna kom på plats innan julen! Såååå skönt. Bara 2 små snuttar kvar som jag måste ha hjälp med att såga till. De bitarna gick nämligen sönder när jag tog bort dem..

Uppesittarkväll med tjejerna. Glögg, te, kex å mycket skvaller om den då stundande julhelgen avklarade vi denna kväll.

Pakethavet på julafton. Finanskrisen tycka ha gått obemärkt förbi.. Det var faktiskt inte bara de 3 småttingarna som varit snälla under året! ;o)

Julaftonsgranen

Tomma fat som strax skulle komma att fyllas av julens all mat.

Ett av borden med julmat.

Ingen tomte syntes till ännu... Men vi hade vitt på backen! Kanska att ta i att säga att vi hade snö..?

Tillslut kom iaf tomten även till oss. Å han lovade att han kommer nästa år igen, om vi varit snälla vill säga..

5 kommentarer:

Vit Gladiolus sa...

Tjeeeenare!!!
Åhh vilket skåp vid granen!!!!!
Å vilken hööööög med paket!!! :)
Det ser ut som ni haft det mysigt!!! Härligt!! :)

Vi hade det lugnt å skönt!
Kraaam

Glas och Klorid sa...

Jag gillar ditt skåp bakom granen...Voooau!!

God fortsättning på dig.

Diverselådan! sa...

Wow, vilken pakethög. Och vilken kul uppesittarkväll ni måste haft; Noblesse och nötter och glögg.
Kram!

Anonym sa...

Vilken hög av packet, helt otroligt. Ja man ser att det inte har gått någon nöd på er.

Jag önskar dig ett
Gott Nytt År
Kram Annica

Hon med klackarna sa...

Tack för era kommentarer! Jo skåpet är vackert, tyvärr är det inte mitt.. Å jag tror inte att det hade gjort sig lika bra hemma hos mig. Alla som var med på julafton hade varit snälla, så alla fick paket ;o) Å vi var några stycken så högen blev därefter..