måndag 29 december 2008

Rimfrosten..

..har lagt sig över Solstan. Frosten bildar så vackra formationer å så det blir ju iallafall vitt på marken nu när snön lyser med sin frånvaro.

Frostiga kastanjer blir så här vackra!
Å skräpet i "rännstenen" blir otroligt vackert. Det bildas mönster å blir en harmoni i oredan. Dessutom älskar jag den dova färgskalan som blir när det är frost! ;o)

Ett staket kan bli så här vackert när det beslöjas av rimfrosten



Å ett annat staket bli så här vackert!
Å jag avslutar med en liten detaljbild från ett av staketen.
Jag å kameran ska nog ut å leta fler rimfrostiga å vackra detaljer en annan dag. ;o) Synd bara att det blir såååå kallt åt fingrarna..

4 kommentarer:

Diverselådan! sa...

Du har alltid så fina bilder, ska du veta!
Kram!

Vit Gladiolus sa...

Meeen du vad vackra bilderna blev!! Vaaa! Uj! Nu e jag hemma, tack för idag!!
Kraaam vi höres!

Hon med klackarna sa...

Tackar! Blir alltid lika glad när någon säger att jag tar fina bilder ;o)

Lallis - liv och leverne sa...

Riktigt, riktigt vackert:)
kram Lallis