lördag 20 december 2008

En lördag innan jul


Ska strax ta tag i några av dagens göromål. Njuter av en kopp kaffe å i bakgrunden har jag givetvis på julmusik. Julstämningen utomhus lyser fortfarande med sin frånvaro, alltså har det inte kommit nån ny snö. Ser fram mot kvällen i LLA och julkonserten med Peter Jöback..;o)

Bilden på Peter är från sommarens konsert i Mariebergsskogen här i Karlstad. Då var även Eva Dahlgren med, en väldigt trevlig kväll.


Har letat genom hela hemmet efter min mobil under fm.. Den ligger just nu på något oerhört bra ställe med ljudlöst inställning. Suck. Tror iaf att jag fick med den hem från jobbet.. Bara att hoppas att jag inte missar nåt viktigt å att den inte hamnade i förrådet igår, då kan det dröja länge innan jag hittar den.. ;o) Reserven ligger på laddning så att iaf jag kan nå andra om jag behöver det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du bytt blogg? Ja tack! Då kanske vi ses där!