söndag 14 december 2008

Ljva änglar...

..heter en liten gullig butik som vi testade häromdagen. Jag har åkt förbi utanför massor av gånger men då de bara öppet 12-18 så har det aldrig passat att gå in. Men nu gjorde vi slag i saken! Å jag blev inte besviken. Fullt av pysselgrejjer överallt, å för den som inte vill pyssla själv så finns det även endel "färdig pysslat" att köpa. ;o) Det var pärlor, thé, godis, burkar, papper, kartonger å mer därtill så långt ögat nådde!

Inne på Ljuva änglar kan man hitta det mesta i pysselväg

Givetvis några änglar!

Burkar, tavlor å andar pysselgrejjer

Miljön är gammaldags å jättemysig!

Mitt lilla pyssel. En ljuslykta som även kan användas till hyazintvas. Å så en söt liten ängel bland vita stenar. Hoppas att den på jobbet som fick den blev lite glad iaf... ;o)



4 kommentarer:

Vit Gladiolus sa...

Meeeennn åååhhh dit vill jag!!!!
Kram

Vit Gladiolus sa...

Åhh nu har jag snöööö, huu vad jag har krånglar!!! Jag var tvungena att installera något!


Kram på dig

Vill du ha så gå in på bloggerbuster.com/2008/12/simple-snow-effect-widget-for-blogger.html

Diverselådan! sa...

Jag vill också till den där butiken. Hur mysig som helst.
Vill bara tala om att jag idag har börjat prenumerera på dina inlägg via bloglovin, vill inte missa dina äventyr. Såg att jag är din första prenumerant. Basattduvet!
Jättekram!

Marie//Tekla Maräng sa...

vilken härlig affär du hittat.
vilken fin blogg du har, så TACK för att du lämnade en kommentar hos mig så att jag hittade hit.