tisdag 16 december 2008

16:e december,...

..alltså idag, ska julkorten senast vara postade för att hinna nå mottagaren i tid innan jul... Det är den bistra sanningen å vem sitter å sliter sitt hår framför datorn å skrivaren? Jo, JAG!!

Har dragit ner det till 3 motiv i årets upplaga av julkort. Skrivaren har gått varm å nu klipps det för fullt..


Tyckte synd om Fröken N, som var på andra sidan luren förut, när en av svansbarnen landade på arken som låg på tork.. Jag skrek rätt ut! (Nästan iaf.) Men tror att jag lyckades rädda dem från den värsta förödelsen. Men det var nära att det blev håriga kort i år! ;o)


Igår åts den första julmaten! Vi hade julbord med fotoklubben. Mycket trevligt! Å som ni ser på bilden så äter jag nu på senare år annat än bara köttbullar, prinskorv, skinka å potatis. Hon med klackarna har blivit stor!! ;o)

Nu ska nästa del i projektet julkort startas, nämligen leta adresser.. Jag ääälskaar att vara ute i goood tid! (Det sista ska läsas med en stooor portion ironi!)

3 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Oj..det var idag det ja..hrm
Men gott med julmat:)
Kram Lallis

Ett skönare liv sa...

hehe jobbigt läge de där. hoppas du hann me :)

Fröken Fräken sa...

Jag började pyssla med mina julkort redan någon gång i november... men det drog ut väldigt på tiden och jag lyckades posta dem nästsista dagen. och då kändes det inte som att jag var så nöjd med dem heller...

Jo, faktiskt, dt går att äta för mycket choklad, hälsar jag kvidande...