lördag 27 december 2008

Rea & småkronor

Jodå, jag har överlevt julen! men jag har varit dålig på att blogga. Har bara tagit det lugnt å umgåtts MASSOR! Så tiden har helt enkelt inte räckt till...
Igår på annandagen var vi några tjejer som hade laddat för rea! Man måste ju passa på..;o) Vi var verkligen inte själva ute på stan. Det är ju nackdelen, det är trångt, varmt å köer överallt! Men jag kom iaf hem med en påse. En svart kjol som jag tittade på redan innan jul å en topp. (Eftersom jag just nu inte har nåt bra bildprogram i min dator så blir det ingen bild.. )Fika/lunch hann vi åxå med när vi var nere på stan.
Kvällen tillbringades med vänninnor. Trevligt! Men det var lite folktomt ute denna kväll om man jämnför med juldagen..
Väl hemma skulle jag krypa ner i sängen, men kom på att jag "var tvungen" att kika lite på juniorhockeyen på tv. Junior VM börjar ju nu. Det är faktiskt kul att se dem spela.;o) Väldigt olikt seniorhockeyen. Färjestads bidrag Marcus Johansson gjorde Sveriges premärmål. Kul! Men han får inte göra för bra ifrån sig, för jag vill ha kvar honom i Färjestadströjan ett tag till..
Nu ska jag ut å gå långpromenad med en kompis! Hej på en stund.. ;o)

Inga kommentarer: