onsdag 17 december 2008

Ett litet tips i jultider!


Jag är en godisgris av ganska så stora mått. Men jag försöker att inte va det för ofta.. ;o) Har ganska bra koll på vilket godis som är gott i vilken affär..

Å nu har jag ett tips på en chokladaffär! Carli choklad har haft sin butik på Järnvägsgatan här i Karlstad i drygt en månad och har givetvis fått några besök av mig.. Tänker INTE avslöja hur många.. ;o)

Däremot kan jag avslöja att både "blocken" och pralinerna är goda!

Jag tycker att några bitar riktigt god choklad är en fin gåva att ge bort så här i jultider. Å givetvis ska man se till att man får en liten smakbit till sig själv åxå! ;o)

Choklad hör julen till!

3 kommentarer:

Diverselådan! sa...

Bloglovin är en prenumerationstjänst, där man kan prenumerera på sina favoritbloggar. Man loggar in och kollar vilka som har gjort inlägg, så behöver man inte leta runt på varje blogg och kolla. Kanonbra. Nu kan jag inte leva utan bloglovin.

http://www.bloglovin.com/welcome.php

Det står på sidan precis hur man ska göra. Good luck!

Kram från Annette!

Marie//Tekla Maräng sa...

Låter mysigt med den där choklad butiken i Karlstad. Visst är det gott med *riktig* choklad ovh jo man ska se till att få någon bit eller praliner för sig själv. Det är mycket viktigt. glöm inte det.
Ha det bra Marie

Anonym sa...

Men hur kunde jag ha missat den affären?! *S* Har du några mer tips på nya affärer?! Bor jag i denna staden lixom... :D

Tänkte bara önska dig en God Jul oxå! *L* Kram!