lördag 20 december 2008

Dagens lucköppnande..

..resulterade i att jag hittade min mobil! ;o) Hade tydligen lagt in den i ett av skåpen i bokhyllan igår när jag plockade. Så det kan bli ibland!


Här snurrar Jöbacks julskivor förfullt. Ska bli så mysigt med konserten ikväll.;o) Väskan är packad, redan i förmiddags, med biljett å kamera. Men frågan är om det kommer att bli några bilder på bloggen redan i morgon. Har tagit bort mina gamla bildprogram idag, för att lägga in ett nytt. Å det strular... Suck å morr. Frågan är när jag får hjälp med mitt lilla tekniska problem..? Kommer inte ut på Facebook så att jag kan kontakta mina experter... Men jag lovar att det kommer bilder så småningom.


Julpyntandet här hemma går framåt.

Röda "kulor" har kommit upp. De hjärtformade är från IKEA. Finns med både matt å blank yta. Funderar på om nån av dem ska få sitta uppe även efter jul..

Silvriga har åxå kommit upp. De "hela" var de jag köpte på Årstiden på Stockholmsturen. Blev så glad över att jag lyckades få med mig dem hem hela.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att du tycker som jag att det var otroligt bra Peter Jöbacks julkonsert, jag var och såg den i torsdags i Globen. Han bjuder verkligen på sig själv, hur mysig som helst.

Kramis Annica

Hon med klackarna sa...

Det var en oförglömlig kväll igår, på många sätt! ;o)