onsdag 10 december 2008

Festernas fest..

..hålls idag! Nobelmiddagen. Å jag är lite inbjuden.. iaf via tv:n. ;o) Brukar ha tv:n på under middagen å titta till dem lite då och då. Det är såå tjusigt! Så vackra klänningar, håruppsättningar, maten, dukningen med tallrikarna, glasen å alla blommor... Suck. Så fint!


Men undrar jag hur själva middagen är? Är det lätt att prata med en massa vetenskapsmän eller blir det stelt?


Som lite motpol till de extrema festligheterna var jag ju tvungen att kika på Bakverkens Drottning- Leila. Allt hon bakar ser så himla gott å enkelt ut! Vet av erfarenhet att riktigt så enkelt är det inte i verkligheten.. När jag bakar blir det mängder av disk å köket ser ut som ett slagfät när jag är klar.. hm. Men gott är det! ;o)


Har föresten kommit på vad jag ska ha som topping på pepparkaksmuffinsen. Men det är en "hemlighet" till i helgen.. ;o)

Leila Lindholm som bakar så underbart på tv:n

1 kommentar:

Vit Gladiolus sa...

Ha ha ja då sparade du de optiker pengarna. Du måste visa ditt bakverk sedan!!! Lova det!
Kraaaaam