måndag 1 december 2008

Från dimman

Kall om både fingrar å tår. Sitter å värmer mig med en god kopp jordgubbsthé. Å väntar på att bilderna från kvällens fotande laddas in i datorn. Då kan jag ju lika gärna skriva ett inlägg under tiden. ;o) Vi hade kvälls/nattfotografering med fotoklubben ikväll.
Sååå skoj!
Tiden rusade iväg. Å det enda som var trist var att jag började frysa om fingertopparna. Allt ser så annorlunda ut på kvällen. En vanlig parkbänk kan bli riktigt cool under gatlyktans sken. Jo, en sak till var negativ.. För ett tag sedan köpte jag ju en fjärrutlösare för sådana här tillfällen, (med lååånga slutartider) tror ni att den var med ut ikväll? Nääe just det, den låg kvar här hemma i kameraryggsäcken.. Så jag får ta mig en tur till med kvällsfotografering för att testa den ordentligt.


Tills jag har fått kika ordentligt på kvällens bilder, så får ni se några dimbilder istället. ;o)

Alla bilder är givetvis tagna av mig! Platsen är Våtsjön utanför Karlskoga.